استندلی، پاوول (1391). حقوق حفظ اسرار. محمد حسینی وکیلی مقدم (مترجم). تهران: همگان.
اسلامی، رضا (1393). آموزش حقوق بشر. تهران: مجد.
انصاری، مرتضى (1415ه.ق). کتاب الطهاره. مؤسسة آل بیت.
بیات کمیتکی، مهناز و بالوی، مهدی (1395). روش حل تعارض حقوق فردی و منافع جمعی در رویة قضایی دادگاه اروپایی حقوق بشر. تحقیقات حقوقی، 20(77)، 319-344.
بیپروا، امیر (1397). رسانه، حقوق بشر و شهروندی. تهران: نشر میزان.
پرستش، رضا و موسویزاده، سیدشهابالدین (1394). حریم خصوصی مقامات عمومی. فقه و حقوق اسلامی، 6(11)، 55-83.
ذاکریان، اکبر، جاور، حسین و بطحایی، سیدفرهاد (1399). حریم خصوصی افراد مشهور و فرزندانشان.دانش حقوق عمومی، 9(30)، 117-140.
رحمانی، زهره (1390). نظریههای موئد حق: نظریه برابریگرای کانتی. راهبرد،20(58)، 203-216.
روحی، مریم و شبافروزان، صغری (1396). فناوریهای نوین ارتباطی در هویت اجتماعی و فرهنگی، از نظریه تا سنجش. تهران: نشر وانیا، چاپ اول.
روشن، محمد و حمدی، حسین (1398). مصالح عالیه کودک در حقوق ورویه قضایی ایران و کنوانسیون حقوق کودک. حقوق کودک، 1(1)، 11- 36.
زندی، محمدرضا (1389). تحقیقات مقدماتی در جرائم سایبری. تهران: جنگل.
شجاع سنگچولی، مهرویه (1399). حق حریم خصوصی کودکان در حقوق موضوعه ایران و کنوانسیون حقوق کودک.حقوق و مطالعات نوین،1(1)، 1-17.
کوثری، مسعود (1396). فناوریهای نوین ارتباطی و اطلاعاتی. تهران: نشر سمت،
محسنی، فرید (1389). حریم خصوصی اطلاعات (مطالعه کیفری در حقوق ایران، ایالات متحده آمریکا و فقه امامیه). تهران: دانشگاه امام صادق (ع)، چاپ اول.
مشیری، مهشید (1371). فرهنگ زبان فارسی، الفبایی قیاسی. تهران: انتشارات سروش.
معتمدنژاد، کاظم (1386). وسایل ارتباطجمعی. تهران: نشر دانشگاه علامه طباطبائی.
مقامی، امیر و عطاران، نادیا (1398). موازنهی افشای حریم خصوصی خانوادگی چهرههای مشهور در رسانهها و آزادی بیان در رویه نهادهای قضای». مطالعات حقوق عمومی، 49(2)، 312-330.
میرشکاری، عباس (1397). استثنائات حق تصویر. مطالعات حقوق تطبیقی، 9(1)، 451-472.
Hong, S. C. (2016). Kids Sell: Celebrity Kids’ Right to Privacy. Laws, 5(2), 18.
Cohen-Almagor, R. (2003). Privacy - Two Episodes: Princess Diana’s Death and Les Edi tions Vice-Versa Inc. v. Aubry. International Journal of Communications Law and Policy, 7, 1-24
Drake, P., & Miah, A. (2010). The cultural politics of celebrity. Cultural politics, 6(1), 49-64.
Helling, A. E. (2005). Protection of "persona" in the eu and in the us: a comparative analysis. A thesis submitted to the graduate faculty of the university of georgia. Athens. Georgia
Kenyon, A. T, & Mline, E. (2005). Images Of Celebrity: PublicityPrivacy, Law. Media & Arts Law Review, 10(4), 2-24.
Korkeamäki, Esa, Rainer oesch and Jori Taipale (2003). Character merchandising in europe. London
Krüger, B. (1982). Right of privacy, right of personality and commercial advertising. pp. 12-25.
Lockhart, W. B., Kamisar, Y., & Choper, J. H. (1975). Constitutional Rights and Liberties Cases and Materials, West publishing.
Levasseur, G. (1994). Protection de la personne, de l’image et de la vie privée (la voie pinale). Gaz. Pal. page 997 et suivantes.
Maralyan, A. (2012). Comparative Analysis of the Protection of Private Life of Public Officials and Public Figures Guaranteed by the Constitution of the United States and European Convention for the Protection of Human Rights and Fundamental Freedoms. Tufts University Fletcher School of Law and Diplomacy.
Marshall, J. (2008). PersonalFreedom through Human Rights Law? Autonomy, Identity and Integrity under the European Convention on Human Rights. Boston: Martinus. Nijhoff Publishers
Marôpo, L., & Jorge, A. (2014). At the heart of celebrity: celebrities’ children and their rights in the media. Communication & society, 27, 17-32.
Revel, C. (2015). General interest and freedom of the press in the European Court of Human Rights’ case law: a comparative study between France and the United Kingdom (Doctoral dissertation).
Robinson, M. N. (2014). Protecting a Celebrity's Child from Harassment: Is California's Amendment Penal Code Sec. 11414 Too Vague to Be Constitutional. Pace Intell. Prop. Sports & Ent. LF, 4, 559.
Smet, S. (2010). Freedom of expression and the right to reputation:human rights in conflict. American University International Law Review, 26(1), 184-236.
Whittle, S., & Cooper, G. (2009). Privacy, probity and public interest. Reuters Institute for the Study of Journalism of the University of Oxford publisher