السان، مصطفی (1384). «تشکیل قراردادهای الکترونیکی». پژوهشنامۀ بازرگانی، دورۀ 9، شمارۀ 36، ص 141-184.
جلالی، سعید(1388). فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظم نوین قانونی، جلد 1، دبیرخانه شورای عالی اطلاع رسانی.
اسفیدانی، محمدرحیم، نوری، روحالله، دارمی، هادی و ابوییاردکانی، محمد (1389). استانداردهای تجارت الکترونیکی. مؤسسۀ مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
آهنی، بتول (1383). «انعقاد قراردادهای الکترونیکی». فقه و حقوق خانواده (ندای صادق)، شمارۀ 34 و 35.
بصیری، مهدی و بصیری، حسین (پاییز 1396). خدمات فناوری اطلاعات. تهران: انتشارات پشتیبان.
توربان، افرم و لونینو، لیندا (1396). کسبوکار الکترونیکی و تجارت الکترونیکی. ترجمۀ زهیر حیاتی و غلامعلی تمهید. تهران: کتابدار.
عباسنژاد ورزی، رمضان و عباسنژاد ورزی، یوسف (1389). تجارت الکترونیکی. فنآوری نوین.
عزیزی، آریا (1398). چالشهای حقوقی و موانع اجرایی تجارت الکترونیکی، تهران: فرزانگان دانشگاه.
ملکوتی، رسول (1395). مسئولیت مدنی در فضای سایبر. تهران: مجد.
منصوریفر، مهران (1398). بازاریابی B2C و راهنمای کامل پیادهسازی آن. قابل دسترسی در: http://ketabesabz.com/book/78994
موحدیفر، محمدصادق (1396). مسائل حقوقی تجارت الکترونیکی و جرائم رایانهای در ایران. تهران: آکادمیک.
یعقوبی منظری، پریسا، نوری، روحالله و محمودزاده، محمود (1389). اقتصاد در تجارت الکترونیکی. مؤسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
یکهخانی، راضیه (1392). الگوهای کسبوکار الکترونیکی رویکرد تحلیلی-مقایسهای. مؤسسۀ مطالعات و پژوهشهای بازرگانی.
Rawls, A. (2009). “Contract Formation in Internet Age”. The Columbia Scince and Technology Law Review, 10, 200.